Научете какво е CPM и как се използва в онлайн бюджетирането
ÐÑÐµÐ¼Ñ Ð¸ СÑекло Так вÑпала ÐаÑÑа HD VKlipe Net
Съдържание:
- Определение на CPM
- впечатление
- Как CPM разбива цената на рекламата на Вашия уебсайт
- Как и къде да получите CPM рекламен трафик
Ако искате да закупите рекламно пространство онлайн, бързо ще попаднете в термина CPM. Това е термин, използван от индустрията, за да говори за разходите за „рекламни импресии“ и това е най-често използваната единица за измерване, използвана в дигиталната реклама. Това е и най-често срещаният начин за закупуване и продажба на цифрово рекламно пространство.
Определение на CPM
CPM означава Cost Per Mille и е друг начин да кажем Cost Per Thousand. В този случай 1000 импресии на уебсайт. Не бива да се бърка с други подобни, но различни термини, включително CPC (цена на кликване) и CPA (цена на действие / придобиване).
впечатление
Понякога известна като изглед или изглед на реклама, една рекламна импресия е еквивалентна на рекламен сървър, който се извиква в отговор на заявка за страница от браузъра на потребителя. Това е и всичко. Някои хора погрешно смятат, че рекламните импресии са реклами, които са били показвани на потребител (независимо дали го забелязват или не), на уебсайт или друг онлайн носител. Това е фактически неправилно.
За съжаление, това означава също, че статистическите данни за рекламните импресии често са неправилни или напълно измамни. До 15 процента от времето, показваните реклами са неправилни. След това има рекламни импресии от трафик на бот (бот е автоматизиран софтуер, който може да се използва за увеличаване на номера на трафика или SPAM хора), което означава, че нито един физически потребител не е имал шанс да види рекламата. До 60% от рекламния трафик идва от тези ботове. И накрая, има измами с рекламни впечатления. В този случай безскрупулните потребители скриват рекламите зад други реклами, които подвеждат рекламните мрежи в реклами с по-високи ЦнХИ за сайта.
Това също така увеличава броя на рекламните импресии, което още повече струва на рекламодателите. Можете да го направите в една отлична статия на Reid Tatoris.
Как CPM разбива цената на рекламата на Вашия уебсайт
Така че, да речем, че имате уебсайт и искате да го използвате, за да показвате реклами и да печелите пари месец след месец. Е, ще трябва да седнете и да разберете какъв месечен доход ще Ви хареса. Ако вашият сайт е нов и има сравнително малък трафик, няма да спечелите много пари, така че Вашата CPM ще бъде много ниска. Ако уебсайтът Ви има висок трафик, CPM ще бъде по-висок.
Има два различни вида CPM ставки - фиксирани и променливи. Фиксираните цени са по-лесни за работа, тъй като имате определена стойност, която да поставите срещу генерираните рекламни импресии. Променливите ЦнХИ са малко по-трудни за работа и тези цени ще се различават в зависимост от темата на уебсайта Ви, страната, в която се намирате, рекламодателя и т.н.
Нека направим бърза математика. Имате уебсайт, който е средно 40 000 посетители на месец, с общо 120 000 посещения на месец на месец. Каква е цената на сайта ви за вас?
Е, на CPM от $ 5 (което е малко над средното за 2017 г.), ще го изчислите по следния начин:
120,000 / 1,000 = 120
120 х CPM $ 5 = $ 600
Няколко души от 12 и гледате уебсайт със стойност от $ 7200 в рекламния приход годишно. Когато разгледате многобройните показвания на страници на някои уебсайтове всеки месец, можете да видите колко печеливш може да бъде маркетингът на CPM за някои сайтове. Всъщност най-успешните участници в YouTube правят всяка година милиони долари само от част от рекламните приходи, които YouTube събира от техните страници.
Как и къде да получите CPM рекламен трафик
Ако сте прочели всичко по-горе и сте заинтересовани да генерирате приходи от CPM чрез уебсайта си, следващият логичен въпрос е „откъде да започна?“
Няма да можете просто да се доближите до компаниите и да ги помолите да започнат да пускат реклами на сайта ви. Има уебсайтове и фирми, изградени около обслужването на трафик към сайтове като Вашите, и те са много лесни за започване.
Някои от най-добрите, с които можете да започнете, включват:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Създайте профили с няколко от тях и експериментирайте. След като намерите програма, която допълва Вашия уебсайт и носи добри приходи, придържайте се към нея.
Научете какво е Hot Walker и какво са задълженията
Горещи пешеходци с ръчно ходене, за да ги охладят след състезания и тренировки. Научете повече за това какво е горещото ходене и каква е заплатата.
Стерилното правило на кокпита: Какво е то и кой трябва да го използва?
Научете повече за правилото за стерилната кабина, кой трябва да го следва и какви части от полета го прилагат.
Какво е ледоразбивач и как се използва?
Ръководителите на срещи използват ледоразбивачи, за да помогнат на участниците да се опознаят и да ги ангажират в разговор.